Veelgestelde vragen

Hier vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Indien je vraag er niet bij staat, neem dan contact met ons op thepoint@cityplaza.nl.

Wat is Cityplaza Cadeaukaart precies?
Met Cityplaza Cadeaukaart geef je maar liefst 50 deelnemende winkels cadeau in één kaart! De lijst met deelnemende winkels groeit nog steeds.

Wat is cadeaukaart.cityplaza.nl?
Een webshop van winkelcentrum Cityplaza en is hét online verkooppunt voor cadeaukaarten van Cityplaza.

In welke waarden zijn de cadeaukaarten verkrijgbaar?
Je kan een bedrag kiezen vanaf minimaal €5,00 tot en met maximaal € 250,00.

Hoe lang zijn de cadeaukaarten geldig?
Onze cadeaukaarten hebben een geldigheid van 2 jaar na opladen van de cadeaukaart, tenzij anders vermeld.

Wat zijn de deelnemende winkels?
Er zijn meer dan 50 deelnemende winkels in het winkelcentrum Cityplaza. Voor de actuele lijst van alle deelnemende winkels kijk op: https://cadeaukaart.cityplaza.nl/deelnemende-winkels/

Hoe werkt het besteden van de cadeaukaart?
Je hoeft de cadeaukaart niet in één keer op te maken. Je kunt het bedrag verspreiden over verschillende deelnemende winkels.

Hoe plaats ik een bestelling?

  1. Plaats de cadeaukaart met de door jouw geselecteerde waarde in jouw winkelmandje. Hierna kies je uit drie verschillende cadeauverpakkingen: ‘Sorry ik was je verlanglijstje kwijt’, ‘Met jou is elke dag een feestdag’ of ‘Zoek het zelf maar uit’.
  2. Vervolgens vink je een persoonlijke boodschap aan en/ of schrijf je nog iets persoonlijks erbij.
  3. Maak een keuze tussen ‘afhalen bij The Point’ of ‘verzenden via Parcls’.
  4. Rond de bestelling af met invullen van factuurgegevens. Ook kan je er voor kiezen de cadeaukaart naar de ontvanger te verzenden. Betalen kan je direct via jouw eigen bank met iDeal of creditcard. Na afronding van de betaling krijg je een bestelbevestiging per e-mail. Klopt hier iets niet? Neem dan contact op via thepoint@cityplaza.nl.

Ik heb vraag of klacht over mijn bestelling
Wij helpen je graag bij het plaatsen van jouw bestelling. Mocht je een klacht hebben over een besteld product of over onze dienstverlening dan kan je een bericht mailen naar thepoint@cityplaza.nl. Je krijgt van ons binnen z.s.m. een inhoudelijke reactie.

Op mijn factuur staat geen BTW, klopt dat?
Dat klopt. Over cadeaukaarten wordt geen BTW geheven (vrijgesteld).

Hoe werkt de betaling?
Je kunt jouw cadeaukaart(en) betalen via iDEAL en creditcard.

Hoe werkt een zakelijke bestelling?
Zakelijke klanten kunnen hun factuurgegevens aangeven bij ‘Bestelnotities’. Na ontvangst van jouw orderbevestiging wordt er via de mail een factuur gestuurd. Heb je vragen, neem dat contact op met The Point medewerker via thepoint@cityplaza.nl

Kan ik de cadeaukaart ook per e-mail ontvangen?
Nee. Onze cadeaukaarten worden fysiek in een cadeauverpakking geleverd.

Wat zijn de verzendkosten?
Wanneer je een cadeaukaart bestelt, betaal je € 1,11 aan verzendkosten voor brievenbus post.

Moet ik betalen voor de verpakking?
Nee, er zijn geen extra kosten voor cadeauverpakking. Jouw cadeaukaart wordt standaard in een cadeauverpakking geleverd.

Kan ik een persoonlijke boodschap bijvoegen?
Jazeker, je kan een persoonlijke boodschap aanvinken en/ of iets persoonlijks erbij schrijven. Een persoonlijke boodschap toevoegen is gratis. Het maximale aantal tekens is 130 incl spaties.

Ik probeer een cadeaukaart te bestellen, maar er gaat iets niet goed. Wat nu?
Wat vervelend. We gaan onze uiterste best doen om je te helpen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via thepoint@cityplaza.nl

Ik wil mijn cadeaukaart retourneren. Hoe doe ik dit?
De cadeaukaart kan je niet retourneren.

Kan ik een leverdatum doorgeven?
Ja, jouw wenselijke aflevering kan je aangeven in het bestelproces op de pagina voor invullen van factuurgegevens en dan links onderaan bij ‘Bestelnotities’.

Menu